Ved!

I dag har min pappa varit här och hjälp mig lite med veden. Det är jättebra att fått lite gjort med det men det har inte blivit så mycket annat gjort i stället. Jag har tömkört Szum ut, jätteduktig i dag! Sist jag gjorde det försökte han vända och grejade en massa, i dag gick han bara på, duktig kille! Longerade Lexus med inspänning, vilket också gick bra. Sedan fick han som avslutning hoppa en av stockarna i lina, jag tycker att det är så roligt att göra det. Hästarna hoppar ofta bra över stockarna och det är så roligt att se! Avslutade kvällen med att rida ut Taggen med Malin.
 
Roligare än så var inte den här dagen. Jag är väldigt less och lite höstdeppad nu, skulle vilja gå i ide tills mars eller något. Känns inte som jag har något riktigt flyt i ridningen, det är mörkt på kvällarna och lera överallt, lätt att man blir lite less. I morgon har jag i alla fall många lektioner och hästar att rida, det ska bli roligt och jag hoppas mitt humör blir bättre då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0