Långtur för Lexus!

I dag har jag varit rejält förkyld, var ordentligt hängig på jobbet men piggnade på mig när jag kom ut i friska luften sen. Hade ett par lektioner efter jobbet och sen när jag kom hem var hovis här. Räkan hade mycket riktigt en hovböld på höger framben, förhoppningvis ska det vara slut med trassel för henne nu. 
 
Sen var det dags att rida, det blev en rejäl tur för Lexus i dag!  Vi fick sällskap av både Malin och Elise, Elise red Taggen och Malin red såklart Oliven. Lexus skötte sig ypperligt, vi travade riktigt mycket och var ute i nästan en timme! Jag är otroligt nöjd med honom, men i morgon ska han få lite semester och vila upp sig efter dagens tur!
 
Nu är det läge att försöka krya på mig inför morgondagens dressyrträning. Är det någon som har ett par fräscha lungor och luftrör att låna ut i morgon eftermiddag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0