Inställd helg!

Känns som hela den här helgen har blivit inställd. Det var meningen att jag skulle ha lektioner i dag, men det blev för få anmälda så det blev inget. Sen skulle jag själv rida dressyrträning i morgon, men det blev också inställt pga för få anmälda... Vad är det med ryttarna, vill dom inte träna? Känns i alla fall som den här helgen inte alls blev som jag hade tänkt, dessutom har det duggregnat hela dan i dag.
 
I stället har jag tagit ner sista sommarhagen i dag. Och börjat sättta upp en ny vinterhage, har bara satt dit stolpen än inte slagit fast som. Och det är tur eftersom jag redan kommit på att jag ska ändra lite... Sen har jag även ridit en sväng med Räkan och tömkört Szum. Som belv riktigt fin i dag, fast lite disskutioner hann vi ha i dag med. När ska han bara ge med sig och göra som jag vill, utan protester och disskutioner? Det kommer nog, tur jag har tålamod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0