Frustration!

I dag har det varit mycket frustration på Brännan! För egen del var det mest på jobbet som humöret inte var det bästa.
 
Planen med Taggen var att dressyra lite, men han hade andra planer. Han var väldigt frustrerad och blev helt blockerad, så jag fick avbryta och gå hem. Fortsatte sedan att rida på ett annat ställe, det gick då något bättre i alla fall.
 
Sen var det dags för tömkörning med Szum, och han brukar ju kunna vara väldigt frustrerad! I dag började han direkt när vi skulle börja med att protestera, han var väldigt arg och bestämd om att han inte ville gå dit jag ville. Men jag tog bara och backade honom dit jag hade tänkt och sedan var det inget snack om saken, det blev som jag ville resten av passet. Fick nästan en känsla av att han börja ge sig och acceptera, men jag ska inte säga för mycket än, det visar sig snart! Men just nu är känslan: NIlla-Szum 1-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0