Tömkörning!

I dag har kvällen ägnats åt tömkörning! Började med Räkan som var lite stel i början men som släppte fint efterhand. Hon travade riktigt bra och jag vet inte om hon gått så bra i töm för mig förut. Skulle jag få henne att trava så när jag red så skulle jag vara väldigt nöjd!

Fortsatte med Corran, som givetvis travar betydligt bättre än vad Räkan någonsin kommer göra men det gäller ju att se till varje häst och jämföra de med sig själva i stället för varann, de har olika förutsättningar helt enkelt. Corran var fin, men lite småbusig, med henne var jag mest nöjd med att formen blivit så mycket bättre! En bra kväll!


Bild från när Corrans husse tömkörde henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0