Tävlingssugen!

Jag är så tävlingssugen nu, och inte blir det bättre av arr man läser om alla som varit i väg och tävlat. Men det är inte så länge kvar nu, jag hoppas att komma i väg med Taggen på hopptävling om två veckor. Och sista helgen i april är det hemma tävlingar och då ska även Räkan få vara med. Förutom detta väntar även start i Ridklubben Östjämtens dressyrlag i maj. Så det kommer bli tävlingar, men jag är jättesugen just nu! Men det gäller att ligga i med tränngen i stället så att årets tävlingar går lite bättre än förra årets!

Peppar med lite bilder från tidigare tävlingar!


Taggens första tävling, en clear round klass på 70 cm hos Nylands Hästsportlag 2010


Taggen efter sin första lokala start, en 80 cm clear round i Ö-vik 2010


Taggen i Matfors, 1 meters klassen. 2011


Räkan efter att vi vunnit dressyrtävling i Strömsund, LC:1. Jag var mycket stolt! 2009


Och Räkan i Ånge, hon fick en enorm rosett för vår felfria ritt i 80 cm. 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0