Första arbetsdagen!

I dag var det första arbetsdagen på Ica efter min semester, och givetvis var det rätt bra väder i dag! Typiskt för mig! Kändes ändå mest som en mellandag på jobbet eftersom jag i morgon har sommarens andra läger, och inte jobbar på Ica förrän på fredag igen!
 
På kvällen red jag och Linda ut med Cornelis och Taggen, blev en tur med mycket trav. Cornelis var nog lite trött efter gårdagen men hängde ändå med bra! I morgon blir det vila för honom. Nu är det uppladdning inför lägret som gäller, jag tror att jag planerat allt men det vet man aldrig förrän det är dags. Jag hoppas att vädret ska bli bra och att alla ryttare är glada och ridsugna, men det tror jag nog!
 
En bild från ett av de första ridlägren vi hade hos Nylands Hästsportlag, den här bilden är flera år gammal!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0