Seg dag igen!

Jag har varit seg i dag med, känns inte som jag fått mycket gjort alls. Men jag har i alla fall ridit ut Taggen och Räkan, och tömkört Totte. Sen har jag bokfört lite, plockat bort adventsljus stakarna och på kvällen klippt Taggen och Oliver. Så det blev nog rätt mycket ändå!

När jag red Taggen flög det upp en uggla! Den flög rakt emot oss, och jag trodde nästan den skulle flyga på mig. Det var lite otäckt! Räkan var väldigt pigg, hon till och med studsade lite när det rasade snö från träden! Det är inte så likt henne..

Totte tömkörde jag ut i dag, det gick jättebra. Han är väldigt rolig att tömköra, fin i handen och lyssnar bra. Jag hoppas han blir likadan att rida, då kommer han bli en trevlig ridhäst!


Totte i dag efter tömkörningen!

Kommentarer
Postat av: MariaM-L

Gullgubben Totte:) Han ser ut att trivas!

2012-01-18 @ 09:11:22
Postat av: Jenny

Haha, ja de som påstår att det är hästen som gör jobbet har aldrig varit i ett stall, men det är samma här - de är välkomna att prova på det vilken dag som helst :)



Läskigt när det flyger upp saker sådär, vi hade en tjäder runt stallet för ett bra tag sedan, den gav mig mer än en hjärtinfarkt kan jag säga!

2012-01-18 @ 17:49:42
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0