En räv bakom örat!

I dag tycker jag hästarna har vairt lite full i fan! Jag har ridit i kväll efter jobbet, började med Corran. Longerade först eftersom jag tycker jag får fram henne bättre då. Det kändes i dag som hon hade en räv bakom varje öra, hon var lite full i fan, gjorde egentligen inget men var lite klurig, och jag fick verkligen rida i dag! Men jäklar va fin hon blev! Jag är jättenöjd, det kändes verkligen i dag vilken fin häst det är, och riktigt rolig att rida!

Sen var det Tottes tur. Jag longerade lite och red sedan på banan. Malin var med och hjälpte till litegrann vilket ju var tur, för som det brukar vara med unghästarna i början så fick jag några bränslestopp och lite missförstånd. Men på det stora hela gick det bra, även om även han var lite busig och hade nog också någon räv gömd bakom örat i dag! Även Malins häst var okoncentrerad och busade, det var nog helt enkelt en sån dag i dag!

 
Ser ni nån räv bakom örat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0