Träning!

Dagen kunde inte ha börjat bättre! Visserligen lite kyligt men sol, började med att rida galoppintervallere med Räkan innan det var dags för Totte. Jag red honom på slingan i sommarhagen, själv och det gick jättebra! Två kortare galopper fick vi till också, utan draghjälp! Jag var verkligen jättenöjd med honom!

Sen drog vi på till Ammer på Annelieträning, jag hade med mig Corran och Taggen, och Malin hade Oliver med. Jag red Taggen först, han var inte riktigt lika fin i början som han varit under veckan men det blev bättre under passet. Är rätt nöjd med honom även om det ju finns mycket kvar att jobba på. OCh så måste jag hålla reda på den där j*kla vänster handen!

Sen var det Corrans tur, jag tycker hon gick fram bättre och var mer avspänd än de tidigare gångerna vi varit i väg. Men det är samma sak där, finns mycket kvar att jobba på! Tror att Malin var nöjd med sin träning med. Efteråt blev det pastasallad och kladdkaka innan vi åkte hem igen!


Bild från vi var i väg med Corran sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0