Dressyrträning!

Igår åkte vi till Östersund med Corran igen för dressyrträning för Martin Ågevall. Jag tycker själv att det var stor skillnad mot förra gången. Corran var inte alls lika spänd nu, varken när vi gjorde i ordning henne eller i ridhuset, och bjudningen var mycket bättre. Och då blir ju även formen och ridningen bättre, även om jag inte är helt nöjd utan tror att det kommer kunna bli ännu bättre. Corran blev väldigt, väldigt trött, både i kroppen och i huvudet, det måste vi jobba med så vi får ut mer av träningarna framöver!

Nu ska jag ut och rida Taggen innan det är dags för några timmar på Ica. Efter jobbet blir det lite mer ridning, lektion och höhämtning. Full fart som vanligt!


Jag och Corran innan lastningen på Tanne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0