Ännu kallare!

I morse var det -28,5 grader ute, man är inte så kaxig då! Ännu mindre kaxig blir man när bilen kokar på väg till jobbet... Har varit en slitsam dag men med hjälp av snälla vänner och grannar har allt ändå fungerat! Fick lift till jobbet, fått hjälp med bilen, fick hjälp att fodra hästarna och fick även ved nu i kväll! Tack alla som hjälper mig jämt och ständigt med allt jag inte klarar själv! Just nu känns det som jag inte klarar något själv men..

Hästarna verkar klara kylan bra, jag ska gå ut om en timme igen och kolla att alla har druckit, att de äter och inte fryser. Enligt YR ska det bli plusgrader på torsdag, just nu känns det väldigt lockande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0