Fredagkväll!

På Ica börjar det märkas att julen närmar sig, det är mycket varor och mycket kunder. Är full fart några veckor nu och jag ska jobba en del extra inför jul och nyår. 
 
På kvällen red jag dressyr med Orvar här hemma. Han såg en del spöken i hörnen så vi jobbade mycket med att få honom i ramen, jag red bla på en liten fyrkant där jag gjorde fyrkantiga hörn och vände för ytterhjälperna. Blev även lite jobb med skänkelvikningar och han kändes riktigt fin på slutet. Jobbade sedan Szum, för hans del blev det ganska mycket jobb från marken med lydnaden och sen skrittade jag honom i ungefär 10 min. Han kändes lite spänd i början men spände av efterhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0