Sjukskrivning!

I dag har jag inte varit speciellt pigg, förkylningen har verkligen tagit ut sin rätt. Så efter jag hade kollat till hästarna på morgonen, fyllt vatten och flyttat om en hage lite så sjukskrev jag mig själv och landade framför OS hoppningen på tvn trots att jag egentligen har massor att göra. Fick njuta av fina hästar och bra hoppning. Jättefin runda av Henrik von Eckerman, förvånar inte mig om han skulle ta en medalj! Dessutom kan man inte missa vilka otroligt fina hästar Saudiarabiens lag har! Synd att jag jobbar i morgon så man missar nästa lagomgång.
 
På eftermiddagen åkte jag i väg och hade en lektion, och på kvällen red jag och Malin. Vi fick vänta ut ett rejält regn och åskväder men det blev en bra tur, men Peppe som jag red blev väldigt trött. Det var mycket att titta på och dessutom en jobbigt backe på hemvägen, så jag fick dra ut en trött Peppe i hagen efteråt...
 
 
I morgon håller vi tummarna för Rolf-Göran och de andra i det svenska laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0