Peppe har åkt hem!

I dag har Peppe, eller "Skramlet" som jag har kallat honom, åkt hem! Han har ju varit här hela sommaren och det kommer bli väldigt tomt utan honom. Det är en väldigt trevlig, social och mysig kille som jag tror komer bli en väldigt trevlig ridhäst i framtiden. Han var ju väldigt tunn och omusklad när han kom, det är en stor och väldigt valpig unghäst så vi har inte riktigt kommit hela vägen med honom nu i somar, men jag tror att när alal bitar faller på plats så blir det en fin ridhäst. I kväll när hans matte var här och hämtade honom så red vi en liten sväng först, jag red Taggen. Jag ville att hon skulle få känna lite på sin häst innan han byter miljö. Nu önskar jag dom stort lycka till i framtiden!
 
Peppe när han kom till mig!
 
Första gången jag red honom utan lina.
 
I Ammer på besök!
 
Finaste pållen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0