Regn!

I dag har dt regnat hela dagen! Eller inte riktigt hela, i morse snöade det... Jag var rejält blöt när jag hade ridit klart, så då var det bara att byta till torra kläder inför kvällens träningar! Men regnet tar bra på snön som ligger kvar så nu är det snart bart, och det gillas.

Dagens ridning började med att jag red ut Räkan med Malin och Oliver. Sen red jag lite dressyr med Corran och Taggen. Corran var i början lite okoncentrerad och småbusig men det släppte snabbt och jag tyckte hon var lite mer alert i övergångarna i dag. Taggen tyckte jag faktiskt jag fick ganska bra grepp på i dag, jobbade mest i trav och med att få honom i ramen och fram till bettet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0