I bland...

blir man bara så trött och less på hästeriet. Man lägger ner mycket tid och jobb och i bland känns det mest som det går bakåt. Det som oftast gör mig less är när jag känner att jag jobbar med dåliga förutsättningar, att jag inte kan träna som jag vill för att underlaget är dåligt, när det är tungjobbat pga dåligt stall, dålig belysning eller annat, när jag inte kan åka på träningar och tävlingar för att tiden eller pengarna inte räcker. När man kämpar å kämpar och ändå står på samma fläck!

Fast det finns alltid de som har det värre, jag lever min dröm och jag måste bara ha lite tålamod och lägga ner lite mer jobb så kommer drömmen bli ännu lite mer rosenskimrande och ljuv! Ocjh i morgon känns nog allt kännas lite bättre, och om inte i morgon så när jag blivit frisk från min förkylning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0