Dags att ladda igen!

I morgon är det dags för Sickans treårs test, igen! Sist blev det ju inställt i sista sekund och både jag och Sickans ägare tycker att det är svårt att ladda om nu, vi var ju så laddade sist. Men jag har i alla fall börjat packa i hop alla grejer som ska med, och sen i kväll ska jag gå ut och borsta henne och spola av benen. I morgon blir det bad och flätning innan vi åker. Efter visningen åker Sickan hem till sig så då blir det tomt här hemma igen, som tur är så är ju Cornette kvar i alla fall.

Jag och Malin som rider här ska åka och titta på några hästar till henne efter treårs testet i morgon, så det ska bli roligt och jag hoppas att det ska vara bra hästar, och något som passar henne. Ska även försöka titta lite på kvalitetstävlan för stor häst och ponny som går samtidigt med treårs, nyttigt att se och kul att jämföra med Cornette som ju också är fyra år men som ligger efter i utbildningen.

Håll tummarna alla i morgon för Sickan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0