Uteboxar, del 2!

Ni som läste mitt förra inlägg om uteboxarna vet att vi fått upp väggarna och att det gick ganska bra framåt. Men nu står det still! Vi fick ju lite virke över, och det fattades lite, och nu vet vi varför. Stolparna till mellanväggarna är felborrade!! Hur det här ska lösas vet jag inte, men jag är rätt less!

Fakturan skickade dom snabbt och smidigt i alla fall, och där var inget glömt! Det är ganska mycket pengar att köpa ett sånt här stall och då tycker jag att grejerna ska vara rätt, det ska inte ta flera veckor att montera! Jag vill ju få upp boxarna nu så jag kan hålla i gång verksamheten, och ta emot utbildningshästar. Men vi får se hur det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0