Då var det dags igen!

Då var det dags igen för den där jäkla vänsterhanden att jävlas med mig! Har ridit två dressyrpass för Annelie i dag, både med Taggen och Räkan, och det var mycket tjat om händerna och då speciellt vänsterhanden! Förstår inte att det ska vara så svårt att hålla reda på den! I övrigt gick det rätt bra tycker jag, Räkan börjar gå lite mer för egen maskin även om jag gärna vill vara där och rida i varje steg. taggen har börjat trava lite mer i stället för att bara pinna på som en symaskin. Kanske även han utvecklas så pass att jag törs tävla lite dressyr på honom i framtiden.


Blivande dressyrhäst? Eller symaskin?


I kväll har jag haft fullt hus hemma, vi har firat att boxarna är klara med lite tårta och jag har haft chans att tacka dom som hjälpt mig med att bygga i hop dom!

Kommentarer
Postat av: Eleonor - VINN KINGSLANDMÖSSA

Kul med framsteg! För ett par veckor sen höll jag järnet i vänstertygeln så jag fick värk upp genom hela armen, nu har jag lyckats byta till höger handen. När fan ska man kunna rida hästen lika jämt på båda tyglarna?! JAG BARA UNDRAR?!

2011-11-14 @ 10:41:00
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mina händer hade också ett eget liv i söndags - och många andra dagar :p

2011-11-17 @ 09:50:45
URL: http://jav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0