Alltid beroende av andra..

Jag vill helst klara av allt själv, och mycket klarar jag ganska bra (eller kanske inte alltid så bra alla gånger heller...) men tyvärr behöver jag ju hjälp emellanåt. Det är mycket som ska göras på en gård och det är mycket jag inte kan av det. Jag är bra på hästar, inte på bilar, snickra, laga vattenläckor eller serva gräsklippare så ganska ofta måste jag tigga om hjälp. Vilket jag inte gillar! Även med hästarna behöver jag i bland hjälp, som nu när jag ska tävla på onsdagkväll. Jag brukar kunna åka ensam på tävling om jag bara har en häst med mig, givetvis är det roligare med sällskap men det går själv! Men på onsdag har jag båda hästarna anmälda, å då går det inte att vara ensam! På något vis löser det nog sig, det brukar det göra.. Men det är inte alltid som man kan själv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0