Vilken dag!

Tror jag sagt det förut, men saker blir sällan som man tänkt!

Det började med att jag skulle rida Taggen, men han var tjock och varm i ett framben så det blev att kyla med vattenslangen i stället! Red Corran en sväng och det gick bra.

På eftermiddagen skulle jag ha lektioner. På första lektionen hade jag två ryttare, och fyra avfallningar! Efter att en den ena tjejen åkt av tre gånger så bytte hon ponny, fullt förståligt då det inte är så lätt med en bockande ungponny när man bara är 9 år. Men lektionen blev lite rörig kan man ju lugnt säga! När de hoppade lite på slutet åkte även den andra tjejen av en gång, tur det var mjukt att landa i snön! Efter detta var jag lite sen, och på nästa ställe var det stömlöst och därmed mörkt! Men vi startade en bil som fick ha på helljuset så löste det sig med. Sen höll jag inte på ta mig upp från gården där heller men på tredje eller fjärde försöket så gick det med! Det har verkligen varit en struldag men det brukar som alltid lösa sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0