Förberedelser!

Den här kvällen har mest gått åt till förberedelser för söndagens träningar. Jag ska då rida dressyrträning för Annelie med både Räkan och Corran, i morgon har jag lektioner efter jobbet så då hinner jag inte så mycket. I kväll har jag efter jobbet tömkört båda brudarna, samt friserat och tvättat svansarna (som var ganska skitiga efter att de legat i ensilagebalen). Dessutom har jag packat i hop grejerna och bakat en kaka (man måste ju muta medhjälparna lite). Kvar är att klippa Räkan och det tänkte jag göra i morgon innan jobbet. Tvätta ridbyxorna kanske jag måste göra också...

Fått många kommentarer (även på Facebook) efter gårdagens bilder, det är många som tycker boxarna är fina. Och det håller jag verkligen med om! Jag tycker boxarna blev jättebra och jag är supernöjd med dom! Har verkligen varit ett lyft för mig!


Tänk att det blev så fina boxar av detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0