Äntligen sol!

Äntligen en dag utan regn, och med sol! Det behövs!

Jag började gårdagen med att fixa en av vinterhagarna, sträckte tråden, slog fast stolpar och bytte dåliga isolatorer. Han precis klart med den hagen när jag fick besök av traktorn som körde ut balar i hagarna.

Sen var det dags att börja med hästarna. Tog Forzett och Movie i töm, Movie fick jobba med att korta galoppen medan Forzett tränade på att trava över bommar. Så red jag Chokladen och sen Kayden sist, Kayden värmde jag upp i töm först. Sen rester av köttfärssoppan till mat och i väg på lektioner. 

Nu återigen en ny dag, ed förhoppningsvis tid till både hästar och hagar!

Ångrar lite att jag släppte ut Clarinett utan täcke... 

Movie i töm, så fin! 

Kayden efter ridning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0