Första april!

Första april igår men jag tror inte att jag blev lurad. Själv anser jag att det är den enda dagen som bränslepriset känns relevant, som ett aprilskämt!
 
Blev inget hästjobb igår. Jag var på Ica och sen hem, fixade hästarna och så åkte jag och Nisse på Hallstaberget och åt buffe! Det var min födelsedagspresent till Nisse och planen var egentligen att vi skulle åka för två veckor sedan men då var ju Nisse sjuk. Blev i alla fall en trevlig kväll även om man i vanlig ordning åt lite vl mycket så lev sjukt mätt. Potatisgratäng med både lax och ugnsbakad fläskytterfile åt jag, fanns mer att välja på för de som orkade!
 
Nu ledig helg från Ica, i stället tid för hästarna och så lektioner!
 
Utsikt över Sollefteå innan vi åkte från Hallstaberget! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0