Jämtlands nationaldag!

I dag är det republiken Jämtlands nationaldag! Även en vanlig rörig fredag på Ica...
 
I morse nysnö och jag tog först Grå i töm, hon ser fräsch ut och inte lika stel som innan vilan. Red sedan ut Chokladen i skogen och pulsade snö, vilket hon nog tyckte var mer roligt än jobbigt.
 
Sen fika och i väg på jobbet. Där var vi en man kort och alldeles för rörigt och stressigt. Efter jobbet och snabb middag så red jag dressyr på Clarinett. Vi fortsätter kämpa med galoppen, hon var verkligen jättefin i traven i dag och speciellt i jobbet med bommar, men galoppen är i en helt annan kategori... Vi behöver ett dressyrprogram utan galopp!
 
Nu kväll och bara att ladda för jobbhelg!
 
Det här med att ha en typ vit häst... Men det jag ville visa med bilden var hur fint och känt hon ställde upp sig efter jobbet!
 
Så här hittade jag Chokladen när jag skulle rida, man kan säga "mitt i maten"! 
 
Mycket snö i skogen! 
 

Kommentarer
Postat av: Desirée Jonsson

Du får börja med WE, där finns det dressyrprogram utan galopp 😃

2021-03-14 @ 07:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0