Nästan regnfritt!

Tänk att det kom lite regn i dag med, men bara lite stänk vilket var tur för nu ska det faktiskt vara uppehåll!
 
Jag började i morse med att tömköra och rida Satine, hon var fantastiskt fin och när jag red var hon fokuserad på mig och jag kunde styra runt på åttvolter och bågar i skritten. Sen bakbromsträning med Grå innan det kom ett försäkrings ombud som skulle räkna lite på mitt försäkringsskydd. 
 
När han åkt så fick även Lemonaden gå bakbromsträning innan jag och Paula red ut Zippin och Juliette så de fick klättra och lyfta på ben. Sen kopplade jag på transporten, fikade och så körde jag släpet till min pappa, ungefär 18 mil bort. Han ska byta golv på den och fixa lite annat som behövs.
 
På hemvägen hade jag en lektion och sen hem och nattade hästarna. Nu sova för man blir trött av att köra bil!
 
Satine efter ridningen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0