6 plusgrader!

Mitten av november och 6 plusgrader! Lite galet!
 
Lugn dag i dag. Lite sovmorgon och sedan mockning och spåning av lösdrifter. Tog en laddad Szum i töm, och sen även Chokladen som var riktigt fin. Och sedan kom Linda och vi red ut med Bea och Clarinett, och efter följde hon med och åt middag som blev fransyska av älg och till det ugnsrostade rotfrukter och vitlökssås. Planen var att ta en häst på kvällen men orken fanns inte riktigt så jag bara nattade hästarna. Nu sova och hoppas på att jag ska slippa titta på dåliga filmer i natt, jag vaknar på nätterna av hosta eller att jag är täppt och har svårt att somna om. Men förhoppningsvis blir det bättre i natt eftersom jag är lite mindre snorig i dag.
 
Chokladen i töm!
 
Från våran uteritt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0