Vardag igen!

Igår var jag tillbaka på Ica efter en veckas ledigt därifrån, och det var säkert fler än mig som igår var tillbaka i vardagen igen.
 
När jag kom hem från jobbet så var det svårt att ladda om. Det är jobbigt, speciellt vintertid, när man kommer från jobbet vid 18.30 och sen ska ut och jobba hästar. Igår var det väldigt skönt ute så bara jag kom igång så gick det bra. Jag jobbade Expresso i töm, testade ett tredelat bett, han är väldigt orolig i munnen och växlar mellan att dra i tömmen/tygeln och att släppa kontakten helt. Därav att jag jobbar mycket med att longera honom inspänd. Igår var han tjafsig i början men det släppte och han blev riktigt fin på slutet! Förhoppningsvis blir det bättre nu ju mer vi jobbar!
 
Sen lyckades jag så klart somna i soffan så även om det blev sent innan vi la oss så hade ju jag sovit redan! Nu ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0