Lerans paradis!

Härlig hemma dag med ridning och häststök. Men jag tycker nog att det kan få bli lite minusgrader, och gärna lite snö, så jag slipper denna lera! I morse råkade jag stå still lite för länge så då höll jag på fastna. Tror jag bor i lerans paradis!
 
Jag och Elise red ut med Frallan och Räkan. Vi skrittade i skogen hemma, över stock och genom sly och Frallan bara knatade på! Sen travade vi några varv på banan som avslutning, duktig Frallhäst! Sen red vi ut på tant och Gandalf, pigga hästar som båda två ville vara först!
 
Sen red jag ut på Basse som även i dag var pigg och ville gymnastisera sig med lite akrobatiska övningar, det är nog bra för kroppen! Szum fick gå ett tömkörningsjobb på en av vändplatserna, det blev mest avrastning för han hade mycket överskottsenergi att göra av med!
 
Sen blev det även en resa till Hammarn för att köpa spån och mineraler, och för att hälsa på Malin i hennes nya lägenhet! 
 
Jag och Basse innan dagens tur!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0