Verkligheten kallar!

Tillbaka i verkligheten igen. Kom hem från lägret vid halv fyra och det regnade här hemma. Laddade om en stund innan jag åkte ner till stona där jag plockade ner hagen som stått tom innan Linda kom så vi kunde rida i regnet. Vi red ut på grusvägen med tant och Lillan, mycket trav uppför backarna och även lite galopp. Lillan var jättepigg när vi red i väg, travade på riktigt bra men blev väldigt trött sedan på slutet. Inte så ovanligt med unghästarna men det var roligt att hon var så på hugget i dag, hon brukar ju kunna vara lite försiktig i början av turen. Hon har verkligen spänt av sista veckorna, så roligt! Nu ska jag sova och ladda inför att vara tillbaka på Ica i morgon igen. Det känns sådär, jag har massor kvar att göra och hade gärna haft semester några veckor till, men det blir nog bra att komma i gång på jobbet igen också. Hoppas på det!
 
Finaste Lillan som var så rolig att rida i kväll. Bilden är sedan tidigare i veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0