Sportlov!

Sportlovsveckan är inledd men mig påverkar det inte så mycket längre. Förr var det alltid mer lektioner och träningar på loven, nu är det snarare tvärt om. Barnen har så mycket annat inbokat på loven att det blir mindre träning då i stället. Känns som att det är lite tråkigt för de som har sportlov att det tinar så hårt att det är mer is och slask än snö!

Igår morse tog jag Wildkickan i töm, hon var jättefin. Efter jobbet, och hamburgare till mat, så tog jag Grå i töm. Ska försöka komma igång med henne också nu. 

I dag ska jag försöka rida lite, alltid svårt att komma igång på tisdagarna. Vet inte varför men just tisdagar tycker jag är jobbiga med motivationen!

Wildkickan igår morse! 

Här syns tömsättningen jag ofta har på henne väl. 

Grå på kvällen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0