Mer vårvintersol!

Återigen en fin vårvinterdag! Hoppas på många sånna nu!

Jag började hemma med att rida Hera, hon fick gå travjobb på banan över bommar och sen skrittade vi en sväng på gården och ner till vägen. Eftersom hon och Wilde snart ska åka hem så ville jag gärna få film på Wilde innan dess men det är svårt att få hjälp, så i dag satte jag upp telefonen på ett hinderstöd och filmade själv!

Sen red jag Lemonaden. Precis när jag skulle sitta upp så lyckas Doris sätta fart på alla hästar i hagarna, de lugnar sig snabbt men Lemonaden blir spänd. Men trots spänningen kunde vi testa lite galopp i dag med, och det ser jag som ett framsteg.

Sedan lite fika innan jag följde med ponny familjen till ett ridhus och körde träning med två ponnyer. Hemma igen så blev det mat och sen fika eftersom Nisse fyllde år. Sent på kvällen kom det ett lass med balar så blev sen kväll i dag med men skönt att ha foder hemma igen!

Hera innan avsittning! 

Och Lemonaden! 

Trötta hästar i solen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0