Internationella kvinnodagen!

Internationella kvinnodagen igår, tyckte inte att jag märkte så mycket av den som det brukar men det kan ju vara jag som missat debatten. Hade ju fullt upp som vanligt! 

Jag började igår med att tömköra Wildkickan, förutom travjobb på volt så tömkörde jag från banan och ner på gården. Det som en förberedelse för att kunna tömköra ute och rida ute, hon kan ju vara ganska stökig att leda så jag har inte velat börja med det innan. Men igår var hon så lugn att jag nästan trodde att hon var sjuk, kanske borde ha tagit tempen?

Sen fick Clarinett gå ett litet dressyrpass innan Ica-jobb. På kvällen red jag dressyr med Chokladen. I dag väntar mer Ica-jobb och förhoppningsvis lite ridning!

Wildkickan på väg ner till gården! 

Clarinett efter sitt pass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0