Snöoväder igen!

Så gick det från kyla till snö på tvären och sen plusgrader och tö! Är ju omväxlande i alla fall men jag skulle gärna ta 5-10 minusgrader och uppehåll i några veckor nu!

 I snöyran i morse tog jag tag i Wasabi som varit lite bortglömd i kylan och efter skadan (som hon orsakade). Jag longerade visserligen bara henne lite men det kändes nog i snövädret. Direkt när jag tog ut henne från hagen så var hon lite stökig och jag ångrade mig nästan men det släppte snabbt som tur var.

Efter jobbet och mat så la jag lite energi på att dra en jordtråd i en av hagarna, hoppas att det ska fungera så de slutar använda stolparna att klia sig på! Blev inget mer hästjobb men laddar för i morgon!

Wasabi i snöyran i morse! 

Juliette och Grå delade kraftfoderbalja i kväll, det händer i och för sig rätt ofta. Grå är säker på att Juliette får godare mat än henne! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0