Riktigt kallt!

Riktigt kall dag igår, och en riktigt skit dag!

31 grader på morgonen och mitt däck var platt igen, det klarar verkligen inte kylan. Jag gick till stallet, 3 kilometer i kylan men det gick bra. Fick skjuts tillbaka när jag fixat lite.

Prognosen hade sagt att det skulle vara mellan 23 och 20 grader på dagen men det blev aldrig varmare än -26. Det blev inget hästjobb gjort. I stället några timmar att titta på serier och äta praliner, perfekt sysselsättning en sån dag! Jag och Linda gjorde ett ryck på eftermiddagen.

Lite bokföring och fläskpannkaka till middag, sen ett kvällsryck i 29.9 grader. Så jäkla less!

I dag lite mildare, men fortfarande - 21 grader! Jag har massor jag behöver göra i dag, typ hela veckans jobb känns det som!

Chokladen i kylan igår kväll! 

Termometern igår kväll när det börjat vända lite! Hatar vinter nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0