Jäkla hand!

I dag har det varit fint ridväder, ett par minusgrader och vindstilla, och då har jag inte kunnat rida! Jäkla hand! Men jag har ändå kunnat göra mer än väntat i dag trots handen!

Förutom det vanliga stöket så longerade jag Lemonaden och Chokladen, de fick båda jobba med att slappna av i rygglinjen. Longera går bra och i helgen tror jag att jag kan tömköra och rida igen.

Jag plockade ner adventsmyset, har bara sparat slingan som sitter på tallen vid banan, och sen middag där jag gjorde pastagratäng på julskinkan. Andra rycket i stallet så longerade jag Clarinett och sen kom Linda och hjälpte mig med Wildkickan. Jag longerade henne först och sen hängde jag på henne lite i skritt och satt upp på henne ett par gånger. Hon var så cool och lugn, hon har verkligen varvat ner!

I morgon ska jag försöka jobba lite och se om jag kan göra någon nytta där med min trasiga hand!

Hitta Doris! Hon klättrade upp på taket på grabbarnas lösdrift! 

Iowa var ganska uppmärksamhets önskande och närgången! 

Lemonaden! 

Chokladen! 

Skulle vika ihop täckena och lägga i hyllan, men fick vänta med det för Doris vägrade flytta på sig! 

Handen i kväll, rätt svullen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0