Hovisdag!

Intensiv och lite rörig dag, helt slut i kroppen! Att man kan bli så trött av att sko tre hästar, speciellt när det ju inte är jag som skott utan jag har bara tittat på...

Körde Clarinett, Juliette och Lemonaden till Nisses stall på morgonen. De skoddes och sen körde jag tillbaka dom igen. Fick inte av transporten från bilen, jag är verkligen svag nu när jag har fakturera i handen. 

Tog Hera och Wilde i töm, sen gjorde jag ett nytt försök med transporten och fick av den. Men det känns som att axeln håller på att lossna... Lite matpaus och sen red jag Wildkickan och Chokladen. Nu ska jag titta på Sveriges Historia, lasra axeln och äta ostbågar, känner att jag är värd det!

Hera i dag! 

Och Wilde! 

Chokladen innan avsittning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0