Fortbildning!

Perfekt med lite inspiration nu när det varit tungjobbat hela januari, så i dag var jag på fortbildning!

Jag åkte i morse till Härnösand, det var en fortbildningsdag för ridlärare och tränare som Peter Härnstam höll. Givetvis var Hästvälfärd uppe som diskussionsämne. I övrigt tittade vi på npgea ekipage och lite prat om träning. Trevligt att träffa lite folk och se lite fina hästar. 

På väg tillbaka hade jag en träning och sen hemma igen tig jag Wildkickan i töm. Hon var lite stökig att leda upp på banan men då fin i töm sen. Jag tror att hon tyckte att det var lite jobbigt för jag fick driva på henne för att hon skulle hålla traven i höger varvet. Tycker att det är lite tillfredsställande att jag kommer åt henne så pass i jobbet att jag behöver driva henne. 

Nu ladda om för hovslagaren i morgon. Jag vill ju egentligen bara rida nu men förhoppningsvis blir det några sånna dagar också den här veckan!

Första gruppen på kursen i dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0