Blue monday!

Tredje måndagen i januari kallas tydligen blue monday och då är man tydligen mer deppig, det grundar sig på väder, ekonomi och läget efter jul. Jag kan hålla med om att jag var less igår, både på grund av väder och ekonomi. Vädret är verkligen tugnt nu! Men det var även tulpanebs dag igår!

Jag longerade Clarinett innan jobbet. Efter jobbet räckte energin bara till att fixa mat, sen bytte jag bara täcke på Grå och nattade hästarna. Då var det -24 grader så det var nog lika bra.

Enligt sista prognoserna skulle det inte bli så kallt men -28 nu på morgonen. Jag hoppas att prognosen har rätt att det här är kallaste dagen och att det blir bättre sen. Känns som att det mest blir överlevnad i dag!

Passande bild för blue monday, Clarinett igår morse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0