Mildare!

Äntligen lite mildare, nu hoppas jag att det var den sista rejäla köldknäppen för den här vintern!

I morse var det fortfarande -20,mildare men fortfarande lite för kallt för att rida innan jobbet. Jag tog i stället Wildkickan i töm, och hittade lite mer intressanta saker att jobba med. Tex har jag ju mest jobbat henne i töm på volt men i dag tömkörde jag lite mer som vanligt och insåg då att vi måste trimma mer på styrningen.

Jag longerade även Wasabi innan jobbet, även i dag kallt på jobbet men när jag kom hem igen hade Nisse gjort en stark chili con carne. Det var bara -12 grader på kvällen och jag red Hera och Wilde. Wilde har blivit bekväm med att ha mig på ryggen men styrningen är lite sådär, så vi fortsätter jobba på det!

Sen var det dags att ta tag i momsrapporten. Givetvis jäklades det lite och misstämde, dessutom var datorn seg och kskkt i rummet där datorn står. Jag gav upp för i kväll och fortsätter i morgon!

Wildkickan i töm! 

Måste kolla! 

Vaken Wasabi! 

Och trött Wilde efter ridning i kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0