Gbg Horse Show dag 2!

En riktigt bra dag, så peppad och sugen på att rida och träna nu! Men mina benhinnor håller på att döda mig och jag vill inte gå en meter till nu! Ridpeppen är jag rädd kommer att gå över när jag kommer hem till verkligheten igen!

Är lite overklig känsla hör. Hotellet är magiskt och frukosten i morse var fantastisk! Sen en riktigt bra dag på Skandinavium med  dressyr på dagen, något tunt startfält bara, och efter en vilopaus på hotellet två hoppklasser i kväll, båda med svensk seger. Har köpt en säkerhetsväst, var verkligen i behov av en då min bara kan stängas med en hästsöm och ibland går upp. Även köpt benskydd och en tröja.

I morgon blir det en snabbisväng på mässan innan tåget går hem på eftermiddagen. Är som sagt peppad på att komma igång att rida och träna ordentligt nu, men jobbar både söndag och måndag så det kommer ju vara inridningshästarna som kommer få jobba i första hand. Men sen jäklar så ska jag rida!!!

Trappan ner till foajén på hotellet! 

Dressyren i morse, då var det unghästar på schemat! 

Hoppning på kvällen med smutsig kameralins! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0