Fortsatt kallt!

I morse kändes det hoppfullt då det snöade! Men sen klarnade det upp, en fin dag men fortsatt kallt, dock lite bättre än igår!

-23 i morse och jag longerade Wildkickan innan jobbet. Hon hade massor av energi och bus i kroppen, hoppade över travbommarna och bockade runt. Men fokuset kom sen och hon var jättefin, vi avslutade med att gå långsamt i backe och det tycker hon är så jobbigt.

En lugn och kall dag på jobbet, det är väldigt kallt att sitta i kassan nu på vintern och jag var genomfrusen när jag kom hem. Middag och sen tog jag Hera och Wilde i töm, även i dag över travbommarna med upphöjd bom. Hera var riktigt fin, Wilde var, som alltid, stundtals fin och stundtals flamsig. Då var det -22, och det är faktiskt rätt kallt att hålla på! 

Nu hoppas jag att det är ännu lite mildare i morgon! 

Wildkickan i morse! 

Wilde i mörkret och kylan i kväll! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0