Sista vinterdagen!

Alltså jag förstår att det kommer bli fler dagar med snö och kyla men jag tror verkligen att vändningen kommer i morgon! Först regn och sen tvåsiffrigt i temperatur, det måste börja tina!

I morse fick Wasabi jogga lite i töm. På kvällen efter jobbet red jag först Wildkickan som efter lite travjobb på banan fick skritta två varv på spåret bredvid banan, gäller att passa på innan den tinat bort! Red även Oskar som fick jobba med travjobb och övergångar på banan och sen galopp på spåret, han var så fin!

En kopp te till kvällsfika och tidig kväll, känns lika bra eftersom Nisse är sjuk och jag också har ont i halsen i kväll. Jag har verkligen inte tid och ork att bli sjuk ju! 

Wasabi i morse! 


Wildkickan innan uppsittning! 

Och Wildkickan på spåret! 

"Spökkatten", som jag nu vet bor borta i byn, var här i kväll med och här är det Oskar som spanat in honom. 

Oskar efter avsittning! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0