Fortfarande vinter!

Vintern håller i sig, snöat hela dagen i dag. Kallsnö på is är ingen hit så varit rätt halt i dag.

På morgonen tog jag först Wildkickan, longerade henne på vägen eftersom jag vet att det är grus där under snön. Det blev mycket miljöträning med hästar som busade i hagen, en katt som både klättrade på balar och sprang framför hovarna på henne och en lastbil. Blev inget avspänt pass... Sen fick Clarinett gå ett lätt pass på banan.

Efter jobbet och mat så tog jag Chokladen i töm. När jag kände igenom henne efter s hittade jag en spänning och ömhet som kanske kan hänga ihop med att hon varit så konstig. Håll tummarna för att jag hittat rätt, och att jag kan lösa det!

I morgon ska det vara några plusgrader och sen på söndag vänder det och blir vårväder!

Doris på höbalarna! 

Hon tog sig faktiskt ner! 

Wildkickan longeras på vägen

Clarinett i snövädret! 

Chokladen i mörkret! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0