Piggare!

Piggare i dag! Inte helt bra men bättre, i morgon tänker jag vara frisk för då väntar en lång dag!

I dag har jag jobbat på Ica hela dagen. Efter jobbet och mat så red jag Zayats, vi hoppade lite lätt och lågt men hon var inte riktigt på hugget i dag även om det blev bättre efter några språng. Red sen även Chokladen som kändes jättefin och gav bra känsla!  Tur att de växlar dagar! Igår var Zayats fin och i onsdags var jag inte riktigt nöjd med Chokladen så det växlar verkligen! Men med många hästar finns det alltid någon dom ger bra känsla! 

Efter stallet fick jag göra en utryckning eftersom Nisse fått punktering! Nu ska jag sova och ladda för en intensiv helg! 

Hästarna var busiga i morse och det gick knappt att spraya en enda! 

Lemonaden! 

Chokladen i mörkret i kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0