Opigg!

Igår 5.30 vaknade jag och hade lite ont i halsen, funderade på om jag höll på bli sjuk. En kvart senare var jag snorig och hängig, snacka om snabbt utbrott. 
 
Som tur var så lugnade sig lite över dagen även om jag inte var helt pigg. Jag började med att byta hage på Zayats och Forzett så de fick mer gräs, tror att de kan gå på bete ett par veckor till! Sedan tid för mina prinsessor. Tömkörde Grå på banan, i skritt då, longerade Clarinett med mycket galopp och även över ett sockerbitshinder. Och red ett lugnt dressyrpass på Chokladen.
 
Sen Ica resten av dagen, på väg hem från jobbet stannade jag och hade en lektion. Sedan värmde jag soppa till mat och avslutade med att longera Zayats, även hon med mycket galopp och ett hinder. Blev sen tidig kväll. Nu försöker jag känna efter hur pigg eller opigg jag är, vad jag ska orka med i dag!
 
Grå på morgonen igår!
 
Clarinett i dimman!
 
Solen kom fram till Chokladens pass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0