Vinterskor!

Lång och kall dag!

Jag och Linda träffades i stallet i morse och körde Juliette, Clarinett och Lemonaden till Nisses stall för skoning. Äntligen vinterskor! Egentligen är det ovanligt tidigt för mig att sätta på snösulir men det är ju redan vinter och snö!

Man blir kall av att stå och hålla i hästar och vänta, kändes som att jag aldrig blev varm igen sen! Men när hästarna var skodda och hemkörda så tömkörde jag Zayats ner till granngården. Hon fick då både omväxling, annat underlag och lite klättring!

Sen middag och sedan till ponnyfamiljenoch och fortsatt inridning av ungponnyerna. Hem igen och tog både Paris och Emina i töm, stor skillnad på Emina på ara de här två dagarna!

Te, glass, dusch och tidig kväll. Borde ha gjort lite mer nytta men trött och ont i halsen så ska försöka krya mig till i morgon. Har verkligen inte tid att bli sjuk nu!!!

Lemonaden skos! 

Zayats tömkörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0