Söndag!

Intensiv söndag, ingen vilodag på söndagar här inte!

Efter lite pyssel med Bob på morgonen så tog jag och skrittade ut med Clarinett och Grå som handhäst. Det gick bra ända till Grå hamnade på fel sida av en plogpinne och jag fick släppa henne, som tur var lyckades jag fånga henne igen.

Sen Ica-jobb och direkt ftån jobbet till ponnyfamiljen där vi fortsatte inridningen av de treåriga ponnyerna. Vidare hem, stekte hamburgare och sen gick jag med Bob och spolade honom, han är ju värsta proffset på att bli spolad nu. Till stallet och tog Chokladen i töm. Min plan var egentligen att även ta Lemonaden men min tid och ork räckte inte. I stället blev det chips och dipp till kvällsfika. Nu ladda för sista jobbdagen den här omgången!

Clarinett ut på tur! 

Grå på släp efter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0