Ponnytävling!

Intensiv dag, i dag med!

Uppe tidigt i morse för att åka på ponnyhopptävling med ponnyfamiljen. Två ponnyer, en ryttare, en kompis, en bäbis och så mamman och jag! Hektiskt med två b-ponnyer i samma klass, och med samma sadel men det flöt på bra. Tre fina, felfria rundor och även sista rundan var felfri och bra tills underlaget släppte i omhoppningen, fast hon red väldigt lugnt, och ponnyn höll på att gå omkull. Ponnyn höll sig på benen men tappade sin ryttare, tråkigt men annars bra ridning och rundor.

Hemma igen så fixade jag mat och sedan stallet. Tog Wasabi och Lemonaden i töm och red Emina. Intressant att rida henne då jag ju sett henne en del och tömkört några gånger och då är det alltid intressant att sitta på sen! Ibland är det som man tror och ibland annorlunda. 

Lite bokföring i kväll och nu känner jag mig hängig igen, hoppas att det är som i förrgår och är borta i morgon bitti! I morgon är det dessutom vintertid, det känns tungt!

Wasabi i dag! 

Och Emina efter ridningen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0